Dostawa i odbiór produktu
Ceny mebli nie obejmują kosztów przesyłki. Koszt dostawy doliczany jest w podsumowaniu zamówienia.
Koszty dostawy realizowany przez Kuriera DTS na terenie Polski:
- - Odbiór w siedzibie Sklepu (Barczewski Dwór 7, 11-010 Barczewo) Najlepsza cena i szybkość Za darmo!
- - Kurier dekoracje, stoliki do rozmiaru 50x50x50 cm: 250,00 zł
- - Kurier pufy, fotele, stoliki i konsole: 450 zł (dodatkowy koszt wniesienia uzgadniane jest indywidulanie)
- - Kurier Meble Tapicerowane (sofa do 230 cm), stoły, regały: 450,00 zł (dodatkowy koszt wniesienia uzgadniane jest indywidulanie)
- - Kurier Meble Tapicerowane 590,00 zł (dodatkowy koszt wniesienia uzgadniane jest indywidulanie)
- Dostawa zamówionego produktu nastąpi w terminie ustalanym indywidualnie w dni robocze (poniedziałek-piątek) między godziną 8:00 a 20:00.
- Od momentu odbioru towaru od Producenta, kurier dostarczy towar w ciągu 5 dni roboczych.
- Dostawa odbywa się pod wskazany w zamówieniu adres.
- Koszt dostawy, towarów objętych kosztami dostawy wymienione w pkt. 1, zależy od miejsca docelowego, wielkości zamówienia etc. Ostateczny koszt dostawy zostanie podany w mailu lub podczas rozmowy telefonicznej potwierdzającej zamówienie.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowo wypełniony formularz zamówienia, w wyniku którego przesyłka nie dotarła do Klienta.
- Niepodjęcie przesyłki przez Klienta w terminie wcześniej przez Strony uzgodnionym spowoduje, iż kosztami kolejnej dostawy towaru obciążony będzie Klient.
- Wydanie i odbiór towaru przez Klienta musi być potwierdzony pisemnie na dokumencie dostawy. Złożony podpis jest traktowany jako potwierdzenie zgodności towaru ze złożonym zamówieniem.
- Podczas odbioru Klient jest zobowiązany do sprawdzenia zgodności ilościowej z zamówieniem oraz kontroli czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych w czasie transportu. Klient powinien dokonać kontroli w obecności osoby dostarczającej zamówiony produkt.
- Podczas realizacji dostawy Klient zobowiązany jest do wypełnienia i podpisania protokołu dostawy. Odmowa podpisania protokołu skutkuje odmową wydania przesyłki przez przedstawiciela firmy kurierskiej, a Usługa uważana jest za zrealizowaną.
- Wszelkie uwagi dotyczące uszkodzenia dostarczonych paczek w zleceniu muszą zostać zgłoszone poprzez stosowną adnotację w protokole dostawy lub protokole niezgodności. Brak adnotacji dotyczącej stwierdzonych uszkodzeń może być podstawą do odrzucenia reklamacji przez firmę kurierską.
- Adnotacje na protokole dostawy lub protokole niezgodności nie stanowią zgłoszenia reklamacyjnego.
- W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki ilościowe akcesoriów montażowych lub elementów mebli, albo też został mechanicznie uszkodzony, należy o tym niezwłoczne poinformować Sklep, w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.